Firma Pegaz Group istnieje od 2003 roku. Nasz zespół to grupa ludzi dysponujących ugruntowaną wiedzą i doświadczeniem. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach szkoleniowo – doradczych. Stawiamy na nowoczesność i elastyczność w relacjach z naszymi Klientami. Dokładamy największych starań, by sprostać oczekiwaniom naszych Klientów, a jeśli zaskakujemy to tylko pozytywnie! Naszą główną zaletą jest pełne dostosowywanie się do wymagań Klienta. Korzystając z naszych usług, mogą być Państwo pewni, iż będą Państwo potraktowani indywidualnie. Chętnie dostosujemy się do Państwa potrzeb, niemniej jednak pozostawiając nam swobodę w działaniu, w pełni mogą liczyć Państwo na naszą przedsiębiorczość, kreatywność i skuteczność.

Swoje cele realizujemy działając na wielu płaszczyznach, a najważniejsze z nich to:

  • Wynajem sal szkoleniowych, konferencyjnych
  • Wynajem Biura / Coworking
  • Organizacja konferencji i spotkań biznesowych
  • Organizacja szkoleń otwartych, zamkniętych
  • Wdrażanie i realizacja projektów szkoleniowych
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Opracowanie strategii szkoleniowych
  • Realizacja projektów szkoleniowych dla JST
  • Coaching
  • Obsługa korporacyjna podróży służbowych
  • Doradztwo i konsulting w zakresie funduszy UE
  • Opracowanie biznes planów i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania

 

 KATALOG SZKOLEŃ